T/c “Origo” tiks atvērts jauns ēdināšanas koncepts Foodhall
26.Marts, 2025

Tirdzniecības centrs “Origo” turpina mērķtiecīgi attīstīties un paplašināt piedāvājumu, nostiprinot pozīcijas kā daudzveidīgs iepirkšanās galamērķis. Jau šī gada rudenī tiks atklāts jauns un mūsdienīgs ēdināšanas koncepts – Foodhall, kas kļūs par stratēģisku tikšanās vietu tirdzniecības centra apmeklētājiem, apkārtnes biroju darbiniekiem, Rīgas iedzīvotājiem un viesiem. Foodhall koncepts piedāvās plašu ēdienu izvēli, kurā apvienotas modernas gastronomiskās tendences. Tā atrašanās vieta t/c “Origo” ir daļa no “Rīgas centrālā biznesa rajona” attīstības plāniem, tādējādi stiprinot pilsētas centru kā dinamisku un modernu darījumu, iepirkšanās un atpūtas vietu.
“Rīgas centrālais biznesa rajons” ir daudzfunkcionāla un dinamiska pilsētas attīstības daļa pašā Rīgas centrā, kas sevī ietver gan t/c “Origo”, gan vairākus esošos un topošos apkaimes biroju centrus – “Origo One”, “SATEKLES BIZNESA CENTRS” ar enkurnomnieku AS “SEB banka”, gan arī citus birojus un viesnīcas. Līdz ar projekta “Rail Baltica” attīstību šī teritorija kļūs par pilnvērtīgu multimodālo sabiedriskā transporta mezglu, tādējādi vēl vairāk palielinot cilvēku plūsmu un komerciālo potenciālu.
““Rīgas centrālā biznesa rajona” attīstība veicina visas apkaimes transformāciju un pieprasījumu pēc kvalitatīviem un daudzveidīgiem ēdināšanas risinājumiem, radot modernu vidi darbam un atpūtai. T/c “Origo” un biznesa centrs “Origo One” kā nozīmīga “Rīgas centrālā biznesa rajona” sastāvdaļa nepārtraukti attīstās, un Foodhall atvēršana ir stratēģisks solis šajā virzienā, apvienojot daudzveidīgu gastronomisko klāstu ar inovatīvu pieeju ēdināšanai. Jau patlaban notiek aktīvs darbs ar operatoru pie koncepcijas un interjera plānošanas. Esam pārliecināti, ka tas sniegs pievienoto vērtību arī “SATEKLES BIZNESA CENTRS” nomniekiem un citiem apkaimes birojiem, kļūstot par dinamisku platformu radošām idejām un garšu dažādībai. Vienlaikus tas veidos dzīvu un pievilcīgu satikšanās vietu vairāk nekā 840 m² platībā, apvienojot ērtu pieejamību un daudzveidīgu piedāvājumu uzņēmējiem, tūristiem un pilsētas iedzīvotājiem,” norāda “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.
T/c “Origo” ir viens no lielākajiem un modernākajiem iepirkšanās centriem Rīgas centrā, kas 2024. gadā uzņēma 20,5 miljonus apmeklētāju, tādējādi nostiprinot savas līderpozīcijas kā visvairāk apmeklētākajam un atpazīstamākajam tirdzniecības centram pilsētas centrā, liecina “Kantar Latvia”* pētījums. Lokācija, ērta piekļuve sabiedriskajam transportam un daudzveidīgs nomnieku klāsts padara to par pievilcīgu galamērķi gan klientiem, gan uzņēmumiem.
“Esmu gandarīts par iespēju strādāt pie šī Foodhall koncepta izveides, kas atrodas stratēģiski nozīmīgā vietā – Rīgas centra visapmeklētākajā tirdzniecības centrā. Šī lokācija nodrošina ievērojamu klientu plūsmu, kas ļaus mums ne vien palielināt uzņēmuma atpazīstamību, bet arī piedāvāt daudzveidīgu gastronomisko izvēli, tādējādi apmierinot visdažādākās gaumes un stiprinot mūsu pozīcijas tirgū,” norāda Oskars Slavinskis, “Kirson Design Group” OÜ līdzdibinātājs un vadītājs.
Foodhall koncepts tiks veidots atbilstoši mainīgajām patērētāju tendencēm, nodrošinot daudzveidīgu ēdināšanas pieredzi un augstu ērtību līmeni. Nomniekiem tas sniedz iespēju darboties ērti pieejamā vidē, kas sinerģijā ar t/c “Origo” plašo tirdzniecības un pakalpojumu piedāvājumu un biznesa centru “Origo One” veido ilgtspējīgu un konkurētspējīgu biznesa vidi “Rīgas centrālajā biznesa rajonā”.
Rīgas valstspilsētas pašvaldības stratēģiskā vīzija par pilsētas centra revitalizāciju paredz šo apkaimi attīstīt kā kvalitatīvu, modernu un daudzfunkcionālu pilsētvidi, kas apvieno ērtības, ilgtspēju un dinamisku uzņēmējdarbības ekosistēmu.
* “Kantar Latvia” tirgus pētījums norisinājās 2024. gadā, no 18. līdz 29. aprīlim interneta vidē aptaujājot 920 iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 64 gadiem, un no 15. līdz 19. maijam tiešajās intervijās t/c “Origo” aptaujājot 300 apmeklētājus.