Ja esi mērķtiecīga/-s, ar augstu atbildības sajūtu, komunikabla/-s un Tev ir izcilas organizatoriskās iemaņas un iepriekšēja pieredze tirdzniecībā, tad, iespējams Tu vari kļūt par veikala vadītāja vietnieku.
TAVI GALVENIE UZDEVUMI BŪS:
- izcila klientu servisa nodrošināšana;
- efektīva darba organizācija;
- pārdošanas datu analīze;
- asistēšana veikala vadītājam ikdienas darba procesos, kā arī aizvietošana viņa prombūtnes laikā.
NO TEVIS SAGAIDĀM:
- izcilas komunikācijas prasmes, analītisku domāšanu, mērķtiecīgumu rezultātu sasniegšanā;
- prasmi vadīt un iedvesmot komandu uz rezultātu sasniegšanu;
- labas angļu valodas zināšanas;
- iniciatīvu, enerģiskumu, patstāvību un atbildību ikdienā;
- vēlmi attīstīties un augt kopā ar uzņēmumu.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu starptautiskā uzņēmumā;
- iespēju realizēt savu potenciālu, iegūstot profesionālo izaugsmi;
- motivējošu atalgojumu sākot no 5.00-6.00 €/h (bruto);
- bonusu atkarībā no individuālā pārdošanas rezultāta;
- draudzīgu darba kolektīvu.
Pievienojies Ivo Nikkolo komandai, sūti savu CV, ar norādi Origo vietnieka vakance, uz e-pastu: elita.rudzite@baltikagroup.com
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz interviju.